Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

• Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 89/2012 Sb
• Můžete tak učinit buď osobně nebo odesláním balíčku. 
• Zboží k reklamaci musí být suché a čisté. V opačném případě může být účtován poplatek za vyčištění.
• Vadné zboží bude vyměněno nebo opraveno po vzájemné dohodě a po přijetí/posouzení reklamovaného zboží. 
• Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
• Prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
• Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu do 30 dnů od uplatnění reklamace. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí SMS.
• Pokud si zboží nevyzvednete do 2 měsíců ode dne, kdy jsme vyřízenou reklamaci přijali na prodejně a odeslali Vám zprávu, bude Vám účtováno skladné ve výši 5 korun za den.
• Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
• Záruční doba je uvedena u každého zboží.
• Spotřebitel souhlasí s předáním svých osobních (kontaktních) údajů dodavateli zboží za účelem urychlení a zjednodušení reklamačního řízení.
 

Jak postupovat při reklamaci?


Koupili jste zboží přes e-shop?
Reklamaci můžete uplatnit odesláním balíčku.

Při reklamaci zboží na zboží na dálku, postupujte takto: Můžete tak učinit zasláním emailu na adresu smet@varp.cz, a poté zboží pošlete na adresu střediska e-shopu (Průběžná 14, Chleby. 28931) . Po přijetí zboží budete informováni a reklamaci vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí. O jejím vyřízení Vás budeme informovat zprávou a pošleme balík zpět na Vaši adresu. 

Výměna zboží

Podmínkou pro přijetí zboží k výměně či vrácení v zákonné 14denní lhůtě je, že bude nepoužité, ve stejném stavu v jakém jste jej od nás obdrželi a musí být nadále schopné dalšího prodeje. V opačném případě může být před vrácením pořizovacích nákladů započtena srážka z ceny zboží, kvůli opětovnému uvedení zboží do prodeje. Zboží si samozřejmě můžete vyzkoušet, ale pouze v takové míře, jako kdybyste byli u nás na prodejně.

U vrácení/výměny spodního prádla jako jsou kalhotky, podprsenky, trenky, boxerky nebo ponožky nevracíme peníze ani nevyměňujeme za jiné zboží z hygienických důvodů.

Poštovné při výměně zboží je 99, – Kč. 

V případě odstoupení od kupní smlouvy máte jako spotřebitel nárok na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (pokud zvolíte dražší způsob dopravy).

Výměna zboží

Pokud jste zakoupili na našem e-shopu zboží, ale po jeho obdržení jste zjistili, že potřebujete jinou velikost, barvu nebo třeba úplně jiný výrobek, můžete jej do 14 dnů od převzetí vyměnit. Můžete tak učinit zasláním emailu na adresu smet@varp.cz , kde uvedete Váš požadavek na výměnu a pošlete nám nevyhovující kus na adresu střediska e-shopu (Průběžná 14, Chleby. 28931). Po přijetí a kontrole zboží budete informováni a budeme se snažit Vaši záležitost vyřídit v nejkratším možném čase. 

Vrácení zboží 

Pokud Vám zboží, které jste zakoupili v Hanibalu vůbec nevyhovuje, můžete jej do 14 dnů od převzetí vrátit. Můžete tak učinit zasláním emailu na adresu smet@varp.cz a odesláním zboží na adresu střediska e-shopu  (Průběžná 14, Chleby. 28931). Po přijetí a kontrole zboží se budeme snažit Vaši záležitost vyřídit v nejkratším možném čase. 

Máte více otázek? neváhejte nás kontaktovat na adrese smet@varp.cz